Štěpán Burda nastupuje do vydavatelství Burda, povede digitální tým

Nový chief digital officer Burdy Štěpán Burda předtím sedm let pracoval pro Economii.

Štěpán Burda

Štěpán Burda

Do mediálního domu Burda International CZ na pozici ředitele digitálního oddělení nastupuje Štěpán Burda. Ten od roku 2014 do poloviny letošního srpna působil na pozici technického ředitele a ředitele produktu v Economii, od začátku roku 2020 tam byl i v představenstvu. Předtím pracoval na pozici technického ředitele v Centrum Holdings. Digitální oddělení Burdy dosud řídil Erik Luhový, nastupoval loni v listopadu.

V Burdě bude pověřen řízením všech stávajících i plánovaných digitálních a online aktivit. Bude odpovědný za strategický, technický i obsahový rozvoj nově vyvíjených digitálních produktů i za stávající digitální portfolio s důrazem na lifestylové značky Apetit Online, Marianne.czElle.cz. V jeho kompetenci budou v organizační struktuře Burdy týmy oddělení vývoje, field managmentu, e-commerce a také digitálního obsahu.