
Štěpán Burda
Do mediálního domu Burda International CZ na pozici ředitele digitálního oddělení nastupuje Štěpán Burda. Ten od roku 2014 do poloviny letošního srpna působil na pozici technického ředitele a ředitele produktu v Economii, od začátku roku 2020 tam byl i v představenstvu. Předtím pracoval na pozici technického ředitele v Centrum Holdings. Digitální oddělení Burdy dosud řídil Erik Luhový, nastupoval loni v listopadu.
V Burdě bude pověřen řízením všech stávajících i plánovaných digitálních a online aktivit. Bude odpovědný za strategický, technický i obsahový rozvoj nově vyvíjených digitálních produktů i za stávající digitální portfolio s důrazem na lifestylové značky Apetit Online, Marianne.cz a Elle.cz. V jeho kompetenci budou v organizační struktuře Burdy týmy oddělení vývoje, field managmentu, e-commerce a také digitálního obsahu.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
