
Štěpán Burda
Do mediálního domu Burda International CZ na pozici ředitele digitálního oddělení nastupuje Štěpán Burda. Ten od roku 2014 do poloviny letošního srpna působil na pozici technického ředitele a ředitele produktu v Economii, od začátku roku 2020 tam byl i v představenstvu. Předtím pracoval na pozici technického ředitele v Centrum Holdings. Digitální oddělení Burdy dosud řídil Erik Luhový, nastupoval loni v listopadu.
V Burdě bude pověřen řízením všech stávajících i plánovaných digitálních a online aktivit. Bude odpovědný za strategický, technický i obsahový rozvoj nově vyvíjených digitálních produktů i za stávající digitální portfolio s důrazem na lifestylové značky Apetit Online, Marianne.cz a Elle.cz. V jeho kompetenci budou v organizační struktuře Burdy týmy oddělení vývoje, field managmentu, e-commerce a také digitálního obsahu.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Búřil, Hynčica, Novák: Potřebují mediální měření v Česku evoluci, nebo revoluci?
