Martin Štěpanovský a Jen Zápotocký založili novou agenturu Scale, která se stará o vše na Facebooku, Instagramu, YouTube a dalších sociálních sítích. Kromě online komunikace také dvojice zakladatelů školí školí, konzultuje a realizuje audity. Nedávno byla oceněna v soutěži Fénix content marketing, získala 2. místo v kategorii Online marketing – Instagram za instagramový profil festivalu Colours of Ostrava. Kromě něj mezi klienty agentury Scale patří filmový festival Finále Plzeň, Mezinárodní festival Divadlo, Rakouský ples, destinační značka Plzeňského kraje a nově festival světla Signal.
„Správa sociálních sítí je čím dál složitější, a tak je jasné, že si firmy a instituce najímají externí služby. Jednotlivcům mohou chybět zkušenosti nebo čas a velkým agenturám naopak osobní přístup, proto jsme se rozhodli založit Scale, kde kombinujeme výhody obou variant,“ říká Štěpanovský. „Snažíme se o maximální důraz na kvalitu každého výstupu. Máme za sebou jako externí agentura zkušenosti z různých odvětví a nadhled, který naopak může chybět interním lidem. Zároveň jsme schopni se částečně stát součástí týmu a sedět týden někde ve festivalové buňce, což je pro většinu agentur nepředstavitelné,“ tvrdí Zápotocký.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí
