V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Štěpanovský a Zápotocký založili agenturu Scale

Agentura zaměřená na sociální sítě si za klienty vybírá především pořadatele festivalů.

Agenturu Scale založili Martin Štěpanovský a Jan Zápotocký

Agenturu Scale založili Martin Štěpanovský a Jen Zápotocký

Martin Štěpanovský a Jen Zápotocký založili novou agenturu Scale, která se stará o vše na Facebooku, Instagramu, YouTube a dalších sociálních sítích. Kromě online komunikace také dvojice zakladatelů školí školí, konzultuje a realizuje audity. Nedávno byla oceněna v soutěži Fénix content marketing, získala 2. místo v kategorii Online marketing – Instagram za instagramový profil festivalu Colours of Ostrava. Kromě něj mezi klienty agentury Scale patří filmový festival Finále Plzeň, Mezinárodní festival Divadlo, Rakouský ples, destinační značka Plzeňského kraje a nově festival světla Signal.

„Správa sociálních sítí je čím dál složitější, a tak je jasné, že si firmy a instituce najímají externí služby. Jednotlivcům mohou chybět zkušenosti nebo čas a velkým agenturám naopak osobní přístup, proto jsme se rozhodli založit Scale, kde kombinujeme výhody obou variant,“ říká Štěpanovský. „Snažíme se o maximální důraz na kvalitu každého výstupu. Máme za sebou jako externí agentura zkušenosti z různých odvětví a nadhled, který naopak může chybět interním lidem. Zároveň jsme schopni se částečně stát součástí týmu a sedět týden někde ve festivalové buňce, což je pro většinu agentur nepředstavitelné,“ tvrdí Zápotocký.