Digitální kreativní agentura Story tlrs spustila na podzim minulého roku se značkou Puma a Benem Cristovao projekt Puma Heroes, který rozšířil povědomí o brandu mezi generací Z a pomohl mladým kreativním lidem nastartovat jejich vysněnou kariéru.

Tváří projektu byl Ben Cristovao
Projekt si kladl za cíl představit světu mladé kreativce a ve spojení s Pumou předvést jejich superschopnosti. Mladé talenty do projektu Puma Heroes agentura hledala na školách, sociálních sítích, v relevantních médiích i na Spotify. Poslední jmenované se nakonec ukázalo jako vhodnou volbou – dva z celkových čtyř finalistů projektu se přihlásili jen díky tomu, že slyšeli reklamu na Spotify.

Microsite vytvořilo studio Semibold

Příspěvky na sociálních sítích
Ukaž, co umíš
Během necelých dvou týdnů se na webu Puma Heroes zaregistrovalo více než 350 lidí, z nichž nakonec vzešla i finálová čtveřice. Pouhý týden na to vytvořili Puma Heroes svá jedinečná díla, aby světu předvedli, co umí. V každém z těchto výstupů se objevil Ben i značka Puma. Výsledkem byla zajímavá kombinace high-tech a analogových dovedností od 3D designu oblečení až po upcyklingovou malbu na boty.

Finálová čtveřice hrdinů
Dream job na dosah
Všichni čtyři „hrdinové“ také dostali svůj vlastní prostor na webových stránkách Puma Heroes, kde jsme představili jejich příběh a doplnili je o ukázky práce a kontaktní údaje pro případné spolupráce. Jejich tvorbu sdílel i sám Ben Cristovao a Puma v reklamní kampani, která na projekt navazovala. Díky tomu Puma Heroes dostali, kromě zážitku na celý život, i příležitost dělat to, co je baví profesionálně.

Finalisté se setkali s Benem Cristovao
Pokračování na sebe nenechalo dlouho čekat – už půlrok nato vznikla druhá sezóna projektu.
„Puma Heroes mi doslova změnili život. Od ledna už se živím tvorbou 3D oblečení a bez tohoto projektu by se to rozhodně tak rychle nestalo.“
— Bára, Puma Hero

Tým projektu Puma Heroes
Tým kreativní agentury Story tlrs na projektu spolupracoval s produkční agenturou VNV Productions. V čele projektu stála Tereza Blažejová a za kreativu zodpovídal Jiří Markvart. Na pozici idea makera působila Tereza Miková. Talentovou koordinátorkou projektu byla Veronika Havelková a key account managerkou Nicole Svobodová. Režie se zhostil Štěpán Plicka a jako produkční na projektu spolupracovala Jitka Davidová.
Text vychází v rámci placené spolupráce se skupinou Near & Dear

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
