Bývalý Dům odborových svazů z pražského Žižkova znovu ožívá – změnil název, styl komunikace i vizuální identitu. Nově je pojmenovaný Radost a poskytuje kancelářské prostory, připravuje coworkingové centrum, funkcionalistickou kavárnu ve vstupní hale, Ondřej Kobza a Petr Hájek zpřístupnili střechu s vyhlídkovou terasou a v plánu je také otevření nového butikového kinosálu ve spolupráci s distribuční firmou Aerofilms. Za značkou i komunikační strategií stojí kreativní digitální agentura Story tlrs.
První změnou, se kterou agentura začala, je změna názvu. Dům Radost v něm odkazuje na rozmanitou minulost, ale hlavně na kýženou radnostnou budoucnost. „Jméno Radost v sobě obsahuje zkratku starého názvu domu, a přitom trefně kontrastuje s tím, co se v domě v posledních šedesáti letech dělo,“ říká iniciátor znovuoživení domu Martin Louda z akciové společnosti Dům Žižkov, která je novým majitelem.
Nejvýraznějším prvkem vizuální identity - viditelným převážně na webu - je mřížka, grid. Je použita na vizuálech, sociálních sítích a brzy bude vidět i v offline komunikaci. Poměr v mřížce odpovídá poměru dlaždic, které slouží jako obklad domu.
Dalším podstatným prvkem je písmo, o které se postaral Christian Jánský z typografického studia Kometa. „Chtěli jsme, aby bylo relevantní hlavně ve vztahu k funkcionalismu, který reprezentuje. Stojí na něm totiž spousta věcí – od propagačních materiálů, přes navigační systém v budově až po plánovaný redesign výloh v Seifertově ulici,“ doplňuje Štěpán Landa, art director Story tlrs.
„Písmo inspirované funkcionalistickým nábytkem, mřížka vycházející z kachlového obkladu a základní barvy, které se v domě objevují, ladí ve své jednoduchosti a funkčnosti,“ je přesvědčena Veronika Holčáková, marketingová manažerka Domu Radost.
Agentura Story tlrs se postarala i o kampaň na pronájem prostorů. Využila sociální sítě, PPC i direct - konkrétně promované příspěvky s proklikem na formulář na Facebooku, Instagramu, v Google Ads a Skliku. Za dva měsíce to bylo přes 250 leadů a v důsledku první noví nájemníci.