Sněmovna pátrá, kdo vynesl záznam z neveřejného říjnového semináře o České televizi, píšou Seznam Zprávy, v podezření jsou poslanci ANO. Záznam posléze ve dvou dílech na YouTube zveřejnil Luboš Xaver Veselý, externí moderátor Českého rozhlasu, zde první a zde druhý díl.

Story tlrs dělají Radost, nástupce domu odborářů

Nová vizuální identita Domu Radost od Story tlrs

Nová vizuální identita Domu Radost od Story tlrs

Nová vizuální identita Domu Radost od Story tlrs

Nová vizuální identita Domu Radost od Story tlrs

Bývalý Dům odborových svazů z pražského Žižkova znovu ožívá – změnil název, styl komunikace i vizuální identitu. Nově je pojmenovaný Radost a poskytuje kancelářské prostory, připravuje coworkingové centrum, funkcionalistickou kavárnu ve vstupní hale, Ondřej Kobza a Petr Hájek zpřístupnili střechu s vyhlídkovou terasou a v plánu je také otevření nového butikového kinosálu ve spolupráci s distribuční firmou Aerofilms. Za značkou i komunikační strategií stojí kreativní digitální agentura Story tlrs.

První změnou, se kterou agentura začala, je změna názvu. Dům Radost v něm odkazuje na rozmanitou minulost, ale hlavně na kýženou radnostnou budoucnost. „Jméno Radost v sobě obsahuje zkratku starého názvu domu, a přitom trefně kontrastuje s tím, co se v domě v posledních šedesáti letech dělo,“ říká iniciátor znovuoživení domu Martin Louda z akciové společnosti Dům Žižkov, která je novým majitelem.

Nejvýraznějším prvkem vizuální identity - viditelným převážně na webu - je mřížka, grid. Je použita na vizuálech, sociálních sítích a brzy bude vidět i v offline komunikaci. Poměr v mřížce odpovídá poměru dlaždic, které slouží jako obklad domu.

Nová vizuální identita Domu Radost od Story tlrs

Nová vizuální identita Domu Radost od Story tlrs

Dalším podstatným prvkem je písmo, o které se postaral Christian Jánský z typografického studia Kometa. „Chtěli jsme, aby bylo relevantní hlavně ve vztahu k funkcionalismu, který reprezentuje. Stojí na něm totiž spousta věcí – od propagačních materiálů, přes navigační systém v budově až po plánovaný redesign výloh v Seifertově ulici,“ doplňuje Štěpán Landa, art director Story tlrs.

Nová vizuální identita Domu Radost od Story tlrs

Nová vizuální identita Domu Radost od Story tlrs

„Písmo inspirované funkcionalistickým nábytkem, mřížka vycházející z kachlového obkladu a základní barvy, které se v domě objevují, ladí ve své jednoduchosti a funkčnosti,“ je přesvědčena Veronika Holčáková, marketingová manažerka Domu Radost.

Agentura Story tlrs se postarala i o kampaň na pronájem prostorů. Využila sociální sítě, PPC i direct - konkrétně promované příspěvky s proklikem na formulář na Facebooku, Instagramu, v Google Ads a Skliku. Za dva měsíce to bylo přes 250 leadů a v důsledku první noví nájemníci.