Sociální platformy české firmy s energetickými nápoji Big Shock! bude nově spravovat kreativní agentura Story tlrs. Cílem je komunikaci omladit a oslovit skrz sociální platformy také takzvanou generaci Z, se níž chce společnost komunikaci zintenzivnit. Agentura zajistí kompletní komunikaci na sociálních sítích, včetně Instagramu a Facebooku, do budoucna i na TikToku. Spolupráce odstartovala na začátku února.
Story tlrs uzavřela s Big Shockem dlouhodobou spolupráci a po téměř 10 letech tak vystřídá digitální agenturu Socialsharks. „Story tlrs nejlépe trefilo koncept, jak o věcech uvažujeme. Už delší dobu jsme jejich práci sledovali a věříme, že pro naši značku bude jejich kreativní přístup a originalita právě to, co hledáme,” říká marketingový manažer značky Big Shock! pro Česko a Slovensko Jan Kopřiva. „Nahradit stávající agenturu pro nás bude velkou výzvou,“ doplňuje šéfka Story tlrs Adéla Marešová.
Tým, který se o Big Shock! bude starat, povede obsahový ředitel Jiří Markvart. „Big Shock! má silnou a věrnou fanouškovskou základnu, kterou je ale potřeba rozšířit o nově nastupující generaci Z. Chceme proto využívat nové formáty i platformy, které budou k této cílové skupině vysoce afinitní,” říká o spolupráci Markvart.
Klientovu podporu zajistí Michaela Hadašová za copy, Tereza Blažejová za design a account manažerka Klára Šebková.

Ukázka z komunikace značky Big Shock!

Ukázka z komunikace značky Big Shock!

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
