Výrobce sportovního oblečení a obuvi Puma navazuje na loňskou spolupráci s kreativní agenturou Story tlrs a letos opět společně vyberou čtveřici mladých talentů. Ti v druhém ročníku projektu Puma Heroes dostanou šanci nastartovat kariéru ve čtyřech vybraných oborech - fashion styling, hair styling, make-up a set design. V těchto oborech budou tvořit s ambasadory projektu, hudebníkem Benem Cristovao a tanečnicí, youtuberkou a tiktokerkou Annie Camel.

Ben Cristovao

Annie Camel
Letošním tématem celého projektu je cestování v čase a hlavním úkolem vybrané čtveřice bude připravit tři stylingy pro ambasadory značky v duchu devadesátých let a přelomu tisíciletí. Výsledkem projektu bude zviditelnění na sociálních sítích a v online médiích. Puma vítězům slibuje mimo jiné rozhovor na webu Refresher.cz.
„Cílem projektu je podpořit mladé lidi v tom, co je naplňuje, a pootevřít dveře kariéře v oboru, který je pro ně tím pravým, a kde je často těžké se prosadit,“ říká šéfka Story tlrs Adéla Marešová. Jako idea maker na projektu v agentuře pracuje Tereza Miková. Podporu zajišťují projektová manažerka Veronika Havelková a obsahový ředitel Jiří Markvart. Za design a kreativu zodpovídá Marek Hvolka.
Do soutěže Puma Heroes se zapojily další agentury komunikační skupiny Near & Dear. Produkční stránku zajistí VNV Productions, web dělalo studio Semibold. O mediální komunikaci projektu se stará agentura Topic PR.

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
