V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Story tlrs přebírají komunikaci platební služby Mall Pay

Správu sociálních sítí a reklamních kampaní pro platební službu Mall Pay dostala na starost digitální agentura Story tlrs. Mall Pay patří skupině e-shopů Mall Group společně s ČSOB, zákazník si jejím prostřednictvím může nakoupit, ale zaplatit až za 14 dní, poté, co si zboží prohlédne a vyzkouší.

Kampaň staví na myšlence Nekupujte zajíce v pytli, proto se postava zajíce stala průvodcem celou komunikací. „Nikdo totiž nechce kupovat zajíce v pytli, tedy platit za něco, co nakonec vypadá jinak než na e-shopu,“ vysvětluje Adéla Marešová ze Story tlrs. S komunikací se setkají jak na sociálních sítích a online bannerech, tak v metru a tiskovinách. Agentura připravuje i vánoční spot pro rádia.

Nová komunikační linka produktu Mall Pay

Nová komunikační linka produktu Mall Pay

Nová komunikační linka produktu Mall Pay

Nová komunikační linka produktu Mall Pay

Odložená platba je považována za nejrychleji rostoucí platební metodu současné e-commerce a o letošních Vánocích ji využije rekordní množství zákazníků. Mall Pay je na trhu rok a v příštím roce by rád výrazně zvýšil počet svých partnerů ze strany e-shopů i klientů.