Správu sociálních sítí a reklamních kampaní pro platební službu Mall Pay dostala na starost digitální agentura Story tlrs. Mall Pay patří skupině e-shopů Mall Group společně s ČSOB, zákazník si jejím prostřednictvím může nakoupit, ale zaplatit až za 14 dní, poté, co si zboží prohlédne a vyzkouší.
Kampaň staví na myšlence Nekupujte zajíce v pytli, proto se postava zajíce stala průvodcem celou komunikací. „Nikdo totiž nechce kupovat zajíce v pytli, tedy platit za něco, co nakonec vypadá jinak než na e-shopu,“ vysvětluje Adéla Marešová ze Story tlrs. S komunikací se setkají jak na sociálních sítích a online bannerech, tak v metru a tiskovinách. Agentura připravuje i vánoční spot pro rádia.
Odložená platba je považována za nejrychleji rostoucí platební metodu současné e-commerce a o letošních Vánocích ji využije rekordní množství zákazníků. Mall Pay je na trhu rok a v příštím roce by rád výrazně zvýšil počet svých partnerů ze strany e-shopů i klientů.