Noví klienti znamenají pro digitální agenturu Story tlrs nutnost nových pracovních sil, proto firma do svého týmu pro sociální média přijala čtyři nováčky. Jsou jimi Adéla Marešová, Martina Houlíková, Nikola Světlíková a Šimon Novák. Starají se o značky Premier Wines & Spirits, Henkel nebo Kavárny štěstí od Sazky. Celý tým vede Marešová, která přišla z agentury Sun Marketing, kde působila jako senior social media specialist a pracovala pro značky HBO, Centropen, Delmart či DM drogerie.
Novák jako social media manager pracoval pro Havas Prague nebo na stáži v Českém centru v Londýně, pomáhá též s PR českému zastoupení francouzské luxusní značky Dior. Houlíková, která se stará o výkonnostní marketing, přešla z agentury Brandz Friendz, spoluorganizuje filmový festival Jeden svět Benešov a byla členkou marketingového týmu Národní galerie. Světlíková nastoupila jako copywriterka, několik let psala pro pražskou síť restaurací, kaváren a obchodů Ambiente nebo Aukro.