S příchodem nových klientů se kreativní digitální agentura Story tlrs rozrůstá o nové tváře. Tři nastupují do týmu sociálních médií – jsou jimi Helena Horáková, Jasmína Orlická a Barbora Kubíčková. Simona Pohlová nastupuje jako designérka a do týmu projektových manažerů přicházejí Klára Šebková a Miroslav Dzurenko. Čeká je práce pro značky Henkel, Nestlé, Imperial Tobacco či Budweiser Budvar. Horáková coby ads specialist přichází z Bistro Social. Kubíčková posílí tým coby content manager, dřív pracovala mimo jiné pro módní značky Kara a Pietro Filipi. Orlická je novým idea makerem social media týmu, dřív pracovala pro Havas jako content manager. Šebková přichází z agentury Taste, kde pracovala jako specialistka na sociální sítě, ve Story tlrs je na pozici account manager. Dzurenko bude projektový manažer, dřív pracoval pro IBM. Pohlová rozšiřuje tým grafických designérů.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
