Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Story tlrs se rozrůstají o šest nových marketérů

Miroslav Dzurenko, Jasmína Orlická, Klára Šebková, Barbora Kubíčková, Simona Pohlová

Miroslav Dzurenko, Jasmína Orlická, Klára Šebková, Barbora Kubíčková, Simona Pohlová

S příchodem nových klientů se kreativní digitální agentura Story tlrs rozrůstá o nové tváře. Tři nastupují do týmu sociálních médií – jsou jimi Helena Horáková, Jasmína Orlická a Barbora Kubíčková. Simona Pohlová nastupuje jako designérka a do týmu projektových manažerů přicházejí Klára Šebková a Miroslav Dzurenko. Čeká je práce pro značky Henkel, Nestlé, Imperial Tobacco či Budweiser Budvar. Horáková coby ads specialist přichází z Bistro Social. Kubíčková posílí tým coby content manager, dřív pracovala mimo jiné pro módní značky Kara a Pietro Filipi. Orlická je novým idea makerem social media týmu, dřív pracovala pro Havas jako content manager. Šebková přichází z agentury Taste, kde pracovala jako specialistka na sociální sítě, ve Story tlrs je na pozici account manager. Dzurenko bude projektový manažer, dřív pracoval pro IBM. Pohlová rozšiřuje tým grafických designérů.