Kreativní digitální agentura Story tlrs od prosince pomáhá šířit povědomí o rafinérské a petrochemické společnosti skupiny Orlen Unipetrol v oblasti společenské odpovědnosti, probíhajícího korporátního rebrandingu a podpory dceřiné sítě čerpacích stanic Benzina Orlen. Pro tu vytvořila agentura nový vizuální styl příspěvků na sociálních sítích, v němž akcentuje občerstvovací koncept Stop Cafe a propagaci otevírání nových stanic v Česku a na Slovensku.

Jeden z příspěvků od Story tlrs
„Ze zkušenosti víme, jak s pomocí zajímavého, na míru šitého obsahu budovat aktivní komunitu fanoušků. Společně s Orlen Unipetrolem tak na sociálních sítích oslovíme komunitu řidičů mixem tipů na bezpečné řízení i zdravé stravování na cestách a výhodných komerčních nabídek,” komentuje spolupráci social media team lead Story tlrs Šimon Novák.
Cílem spolupráce je oslovit nové zákazníky a ukázat jim, že moderní čerpací stanice s širokým sortimentem doplňkového zboží a občerstvení jsou dnes místem nejen k doplnění pohonných hmot, ale také k odpočinku, zdravému občerstvení nebo pracovním schůzkám.
„Story tlrs ukázali, že umí moderně a srozumitelně zpracovávat i složitější odborná témata z rafinérského a petrochemického průmyslu a předkládat je různým cílovým skupinám na odlišných platformách edukativní i zábavnou formou,“ vysvětluje výběr agentury Jiří Hájek, ředitel korporátní komunikace Orlen Unipetrol.

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
