Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Story tlrs vyhráli tři tendry stávajících klientů

Digitální agentura rozšířila objem práce pro Henkel, Sazku a Karlovarské minerální vody.

Agentura Story tlrs v čele s ředitelkou Adélou Marešovou a provozním ředitelem Slávkem Nejedlým vyhrála tři velké tendry. Podle ředitelky Marešové se podařilo rozšířit objem práce u stávajících klientů. „Spíš než cestou dlouhodobého omezování nákladů jsme se rozhodli jít vstříc novým projektům a rozšířit stávající spolupráce. Zaměřili jsme se zejména na rozvoj a vytváření příležitostí a připravili novou nabídkovou prezentaci,“ uvedla. „Několik měsíců v řadě se nám daří držet úspěšnou šňůru vyhraných tendrů.“

Vítězství v tendru koncernu Henkel přineslo výrazný nárůst objemu práce pro značky z jeho portfolia. Nyní se tak Story tlrs starají o sekci Beauty, Laundry Home Care a Adhesive Technologies, pod které spadají výrobky značek Schwarzkopf, Syoss, Fa, Persil, Silan, Bref a Ceresit. V rámci tříletého kontraktu bude mít agentura na starosti kompletní správu digitálních kampaní a sociálních sítí v Česku a na Slovensku.

Sázková společnost Sazka rozšiřuje své pole působnosti o nový projekt pro fanoušky esportu. Agentura proto bude mít pod palcem Facebook a Instagram, kde bude vytvářet obsah s primárním cílem poskytnout hráčům novinky ze světa esportu.

Značka ovocných sirupů Yo z portfolia Karlovarských minerálních vod kromě sociálních sítí svěřila agentuře po tendru také kreativní kampaň Řekněte Yo letním výzvám! Stěžejní myšlenkou celého konceptu je touha a odvaha po dobrodružství.