Český mobilní pokladní systém pro gastronomická zařízení Storyous si na PR aktivity vybral agenturu Fyi Prague. Ta se má kromě vztahů s médii zaměřit i na práci s odbornou veřejností přímo v regionech. Storyous se navíc chce zapojit do debaty týkající se elektronické evidence tržeb (EET), v níž vidí příležitost pro svůj vlastní byznys. „Pokud si provozovatelé zvolí vhodného poskytovatele pokladního systému, který jim umožní pracovat s provozními daty, může se stát z nutného ‚EET zla‘ milník v rozvoji jejich podniku,“ tvrdí šéf marketingu Storyous Jiří Maier.
Storyous vznikal jako startup Hynka Husníka a Davida Mengera, do něhož v roce 2014 vstoupila menšinově investiční skupina Rockaway. Od téhož roku dodává na český trh svůj pokladní systém. Mezi jeho klienty patří podle jeho informací přes 1.200 podniků.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Rada ČT je kompletní, Senát zvolil šest nových radních

Šéfredaktorem Reflexu bude Martin Bartkovský, moderuje také Prostor X
