Český mobilní pokladní systém pro gastronomická zařízení Storyous si na PR aktivity vybral agenturu Fyi Prague. Ta se má kromě vztahů s médii zaměřit i na práci s odbornou veřejností přímo v regionech. Storyous se navíc chce zapojit do debaty týkající se elektronické evidence tržeb (EET), v níž vidí příležitost pro svůj vlastní byznys. „Pokud si provozovatelé zvolí vhodného poskytovatele pokladního systému, který jim umožní pracovat s provozními daty, může se stát z nutného ‚EET zla‘ milník v rozvoji jejich podniku,“ tvrdí šéf marketingu Storyous Jiří Maier.
Storyous vznikal jako startup Hynka Husníka a Davida Mengera, do něhož v roce 2014 vstoupila menšinově investiční skupina Rockaway. Od téhož roku dodává na český trh svůj pokladní systém. Mezi jeho klienty patří podle jeho informací přes 1.200 podniků.