Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Storytlrs se starají o Facebook Schwarzkopfu

Pražská digitální agentura Storytlrs od ledna spravuje české a slovenské facebookové stránky značek Fa, Got2b, Syoss a značky Schwarzkopf, která si letos kampaní Vytvořte svůj styl připomíná 120 let od svého založení. Značky patří do portfolia německé společnosti Henkel. Agentura Story tlrs v rámci strategie vsadila na vizuály a motion obsah, který komunikuje produkty jednotlivých značek a zároveň odpovídá jejich cílovým skupinám.