Strategický marketing Penny převzal Vojtěch, nákup vede Chmelař z Globusu

Vít Vojtěch vystřídal Zlatu Ulrichovou, Petr Chmelař nahradil Marka Doležala.

Vít Vojtěch

Vít Vojtěch

Novým vedoucím strategického marketingu obchodního řetězce Penny se stal Vít Vojtěch. Vystřídal Zlatu Ulrichovou, která přešla do čela marketingu internetového prodejce Rohlik.cz. Vojtěch v posledním roce působil jako ředitel promotion akcí španělského diskontního řetězce Dia, který má jen ve Španělsku přes 3.000 obchodů. Dřív pracoval v Česku či v Německu pro Kaufland, Danone, Staropramen či Jan Becher. Vystudoval komerční komunikaci na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Petr Chmelař

Petr Chmelař

Vedoucím oddělení nákupu v Penny je nově Petr Chmelař. Stal se nástupcem Marka Doležala, který po šesti letech přechází na nové projekty do mateřské skupiny REWE Group. Chmelař do Penny přišel z obdobné pozice, v níž působil 12 let v řetězci Globus. Má rovněž zkušenosti z řetězců Lidl, Plus Diskont a Ahold v Česku. Vystudoval obor Mezinárodní obchod a logistika na Vysoké škole ekonomické v Praze. „V této složité a nejisté době bude pro zákazníky klíčové nakupování za co možná nejvýhodnější ceny na trhu. Tu bude Penny vždy garantovat. Důraz budeme i nadále klást na kvalitu, zdraví, procesy výroby, například animal welfare,“ podotkl Chmelař.