
Vít Vojtěch
Novým vedoucím strategického marketingu obchodního řetězce Penny se stal Vít Vojtěch. Vystřídal Zlatu Ulrichovou, která přešla do čela marketingu internetového prodejce Rohlik.cz. Vojtěch v posledním roce působil jako ředitel promotion akcí španělského diskontního řetězce Dia, který má jen ve Španělsku přes 3.000 obchodů. Dřív pracoval v Česku či v Německu pro Kaufland, Danone, Staropramen či Jan Becher. Vystudoval komerční komunikaci na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Petr Chmelař
Vedoucím oddělení nákupu v Penny je nově Petr Chmelař. Stal se nástupcem Marka Doležala, který po šesti letech přechází na nové projekty do mateřské skupiny REWE Group. Chmelař do Penny přišel z obdobné pozice, v níž působil 12 let v řetězci Globus. Má rovněž zkušenosti z řetězců Lidl, Plus Diskont a Ahold v Česku. Vystudoval obor Mezinárodní obchod a logistika na Vysoké škole ekonomické v Praze. „V této složité a nejisté době bude pro zákazníky klíčové nakupování za co možná nejvýhodnější ceny na trhu. Tu bude Penny vždy garantovat. Důraz budeme i nadále klást na kvalitu, zdraví, procesy výroby, například animal welfare,“ podotkl Chmelař.

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál
