Agentura Mark BBDO najala Eduarda Piňose, který byl od roku 2015 v české pobočce konkurenční agentury Ogilvy a nedávno se vrátil z ročního působení z Ogilvy v Singapuru. Tam jako seniorní stratég pro digital dělal pro značky Hilton, Rockwell Automation, Martell Singapore, HSBC Singapore nebo pro singapurské letiště Changi. V Mark BBDO bude Piňos řídit strategický tým, který pracuje na integrovaných kampaních pro klienty Mars, E.on, Prague The Style Outlets či MOL Česko. Před Ogilvy působil Piňos v agentuře Leo Burnett i na klientské straně u operátora O2.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Tentokrát ani nikdo nekandidoval