Agentura Mark BBDO najala Eduarda Piňose, který byl od roku 2015 v české pobočce konkurenční agentury Ogilvy a nedávno se vrátil z ročního působení z Ogilvy v Singapuru. Tam jako seniorní stratég pro digital dělal pro značky Hilton, Rockwell Automation, Martell Singapore, HSBC Singapore nebo pro singapurské letiště Changi. V Mark BBDO bude Piňos řídit strategický tým, který pracuje na integrovaných kampaních pro klienty Mars, E.on, Prague The Style Outlets či MOL Česko. Před Ogilvy působil Piňos v agentuře Leo Burnett i na klientské straně u operátora O2.

Vědecký tým z Brna vysvětluje
Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Ulrych a Oravčíková povýšili