Strategický tým Proficia řídí Neckař, přišel Kadlec

Digitální agentura posiluje strategický tým o člověka z Ogilvy, rozvíjí business intelligence.

Dominik Neckař

Dominik Neckař

Pod heslem Vždycky strategicky posiluje agentura Proficio svůj strategický tým. Pozici strategy director nově obsadil Dominik Neckař, přesunul se z pozice head of brand advertising, v níž jej nahrazuje Lucie Mifková. „Dominikův posun byl logickým vyústěním dosavadního profesního rozvoje a nasbíraných zkušeností,“ říká Petr Halík, zakladatel a šéf Proficia.

Strategický tým zároveň rozšířil Tomáš Kadlec, který přišel z agentury Ogilvy. Tam z pozice account directora zastřešoval plánování a realizaci kampaní pro klienty Velux, Thermofisher nebo RIM a soustředil se na rozvoj Rx/OTC komunikačních aktivit.

Tomáš Kadlec

Tomáš Kadlec

Agentura u prvních klientů také úspěšně implementuje nástroj pro business intelligence Power BI, s cílem efektivně využít data o zákaznících, trhu, vývoji i produktech a správně tak naplánovat marketingové aktivity i rozvoj byznysu. Agentura řešila BI například v případě SportObchod.cz. „V první fázi jsme převedli datový sklad a reporting od jiného dodavatele na Google Cloud a Power BI. Tím jsme ušetřili klientovi značnou část měsíčních nákladů. Aktuálně plánujeme rozšíření BI o další data z oblasti účetnictví a marketingu,“ doplňuje head of analytics Lukáš Vožda. Pro online prodejce pneumatik Pneuboss.cz zajistilo Proficio propojení marketingových dat s interním obchodním systémem. „U pneumatik, kde jsou marže velmi nízké, bylo klíčové klientovi pomoci dopočítat reálnou marži po započtení co nejvíce nákladových položek,“ komentuje Halík.

Analytický tým Proficia nedávno posílila Zuzana Maruniaková. Přináší zkušenosti z dřívějších pozic v Gauss Algorithmic a Konica Minolta. V agentuře pomůže se statistickým modelováním predikcí a pokročilejšími metodami pro vyhodnocení kampaní.

Zuzana Maruniaková

Zuzana Maruniaková