
Tomáš Preněk
Do čela strategického oddělení Publicis Groupe přichází Tomáš Preněk. Zaměří se na větší zapojení mediálních a datových expertů skupiny do strategického plánování a posílení modelu Power of One. V Publicisu jako head of strategy povede osmičlenný tým, který pokrývá spektrum expertíz od pokročilé analytiky a data science, přes digitální strategii, kanálovou strategii, PR až po brand planning. Na jaře tým posílil Tomáš Mrkvička, dlouholetý ředitel strategického plánování VMLY&R. Martin Ježek, který tým dosud vedl, v něm bude nadále působit v roli konzultanta.
Preněk se v marketingové branži pohybuje 11 let. Přichází z agentury Isobar (dřív Bistro) skupiny Dentsu. Působil tam od roku 2014 až do jara 2021. V Isobaru poslední tři roky stál v čele strategického plánování a dohlížel na řízení a rozvoj nového byznysu agentury, předtím vedl accountské týmy, když se agentura ještě nazývala Bistro. V roli stratéga je podepsán pod kampaněmi pro klienty Škoda Auto, Krušovice, Activia, Sazkabet, Generali Česká pojišťovna, Adidas či britský Google. Naposledy ho skupina Dentsu představovala jako ředitele nově vzniklé tuzemské entity Dentsu McGarryBowen, letos v dubnu.
Tomáš Preněk v reklamě začínal v digitálním oddělení McCann Ericsson, rok byl v mezinárodním týmu agentury SinnerSchrader a samostatně se věnoval copywritingu a překladatelské činnosti.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
