
Carl Wright
Novou personální posilou skupiny Knowlimits je od října Carl Wright, který bude zastávat pozici strategy and innovation director. Jeho úkolem bude strategické plánování a rozvíjení obsahových strategií. „Carl patří ke světové špičce strategických plannerů a jsem nadšen, že budeme pracovat opět spolu,“ říká Petr Bažant, managing partner Knowlimits.
Wright začínal v roce 1995 v Initiative Media v Londýně a po třech letech se přesunul do Prahy, kde působil u OMD Czech, Attention Media nebo Fuse, tedy v agenturní skupině Omnicom Media Group, kterou Bažant v minulosti léta vedl. V roce 2019 se Wright stal global account directorem pro Škoda Auto, kde se zabýval rozvojem komunikačních a mediálních strategií, inovací a digitálu na 17 trzích.
Teď bude rozvíjet mediální strategie klientů na lokální úrovni. „V agentuře nám dosud chyběl člověk, který by se nepodílel přímo na dennodenním byznysu, ale mohl se naplno věnovat strategickému plánování. Se svými bohatými zkušenostmi z širokého spektra komunikačních disciplín je Carl ideálním posílením našeho týmu a přispěje k dalšímu vylepšení našich služeb,“ věří Markéta Dyllong, managing partner Knowlimits.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
