Na pozici digital strategy director společnosti Czech Media Invest nastupuje Daniel Nohel. Působil víc než 10 let v internetovém gigantu Google, kde zastával vedoucí pozice v české pobočce a postupně se soustředil i na ruský, slovenský a ukrajinský trh a oblast Středního východu a severní Afriky. V Czech Media Invest, mediální firmě Daniela Křetínského, má do Nohelovy kompetence patřit formování celkové strategie v oblasti digitálních aktivit, podpora technologických inovací, hledání synergií a koordinace konkrétních rozvojových digitálních projektů v rámci skupiny i s přesahem do projektů e-commerce, v nichž skupina drží majetkový podíl. Měl by rovněž aktivně vyhledávat příležitosti k akvizičnímu růstu v digitálním segmentu.
Manažerský tým Czech Media Invest dál tvoří členové představenstva. Branislav Miškovič zodpovídá za finanční řízení skupiny a procesy fúzí a akvizic, Daniel Častvaj primárně dohlíží na mediální aktivity skupiny v Česku, tedy mediální domy Czech News Center a Active (dřív Lagardere), David Bregar má vedle právních otázek na starosti segment tiskáren a distribuce. Křetínský je předsedou představenstva se zodpovědností za celkovou strategii skupiny, zároveň je s 50 % největší spolumajitel holdingu, 40 % drží Patrik Tkáč a 10 % Roman Korbačka.