Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Strategii performance v Acomware zajistí Florián

František Florián přichází do Acomware po působení v GroupM, kde pracoval pro L’Oréal.

František Florián

František Florián

Na pozici performance strategist v konzultační společnosti Acomware nově pracuje František Florián. Na starosti bude mít tvorbu strategií výkonnostních kampaní u významných klientů, rozvoj standardů v oblasti performance reklamy a také vývoj nových produktů. Dřív působil v mediální skupině GroupM, kde se podílel na mediální komunikaci značky L’Oréal na českém, slovenském a maďarském trhu. Před tím působil v agentuře Zaraguza, kde pracoval na tvorbě obsahu pro sociální sítě Škodovky. V Acomware za úkol líp propojit jednotlivá oddělení a zvýšit komplexitu kampaní, které firma pro své klienty realizuje.

„Acomware má jako lídr v oblasti performance reklamy ve své struktuře řadu pozic, jako je právě performance strategist nebo třeba automation specialist. Právě tyto pozice nás zásadně odlišují od konkurence,“ tvrdí šéf Acomware David Vurma. Zaměstnanci na daných pozicích nemají přidělené žádné klienty. „Věnují se čistě rozvoji našich standardů a tvoří strategie pro jednotlivé účty.“