Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Strážnické brambůrky přidávají hořčicovou příchuť a redesignují

Značka chipsů Strážnické brambůrky na trh uvádí novou hořčicovou příchuť, zároveň také kompletně redesignuje celé portfolio svých výrobků. Chipsy v novém obalu budou v prodejnách dostupné od léta. Stražické brambůrky vyrábí česká firma Petr Hobža Snack. „Nové příchuti testujeme v podstatě neustále. Aktuálně pracujeme zhruba na dvaceti nových. Necháváme se inspirovat jak našimi zaměstnanci, tak trendy v zahraničí. Mezi příchuti, které máme po hořčici v plánu dál nabídnout českému spotřebiteli, je například paprika,“ uvedl Libor Hobža, výrobní ředitel Strážnických brambůrků.

Nová hořčicová příchuť Strážických brambůrek

Nová hořčicová příchuť Strážických brambůrek

S novou příchutí je spojený také kompletní redesign obalů všech řad, jehož úplné dokončení je plánováno na podzim. Jako první se změny dotknou řady Strážnické brambůrky, pak přijdou ostatní řady, tedy Party balené a Moravské brambůrky. „Cílem redesignu celého portfolia je dbát na jednoduchou rozpoznatelnost produktů v obchodě a jasně komunikovat odlišnosti od konkurence. Zároveň jsme se snažili, aby zákazník na první pohled věděl, co kupuje, a tak jsou i naše obaly v horní polovině průhledné s jemnější grafikou,“ vysvětlil Petr Hobža, obchodní ředitel. “Design obalů byl řešen v rámci spolupráce s naším grafickým studiem. To předkládalo návrhy, ze kterých jsme pak vybírali,” doplnil obchodní ředitel.

Celé redesignované portfolio Strážických brambůrků

Celé redesignované portfolio Strážických brambůrků

Firma během letoška pokračuje v průběžném investování do nových výrobních technologií a marketingu. Loni investovala přes 10 milionů Kč a svou výrobu rozšířila například o laser, který měří propečenost bramborových lupínků. Rodinná firma Petr Hobža Snack, založená v roce 1988, také na přelomu roku dokončila mezigenerační výměnu a stala se akciovou společností pod vedením bratrů Libora a Petra Hobžových. Firma má aktuálně 50 zaměstnanců.