Piráty iniciovaný bod čtvrteční schůze poslaneckého volebního výboru, týkající se sporu o reportáž Janka Kroupy o Agrofertu, oproti úterní schůzi příslušné senátní komise nové argumenty nepřinesl. Nad rámec známého řekl generální ředitel René Zavoral jen, že ve veřejnoprávním rádiu zruší část tabulkových míst a že kromě předžalobní výzvy od Agrofertu registruje rozhlas i další, rovněž na Kroupovu reportáž, a to z roku 2015. Reportér Kroupa se schůze neúčastnil.

Středečním magazínem Doma si chce MF Dnes zvýšit prodej až o 15 tisíc výtisků

Uvedení dalšího nového magazínu, tentokrát o bydlení, provází mohutná propagační kampaň, včetně product placementu na televizi Prima.

Inzerát na Doma Dnes. Zdroj: MAFRA

Inzerát na Doma Dnes. Koncept i kreativa kampaně s mottem 'S námi vám bude DOMA lépe' vznikly inhouse. Zdroj: MAFRA

Ve středu 23. března, měsíc po uvedení měsíčníku City, vyjde jako součást deníku Mladá fronta Dnes další nová příloha – týdeník Doma Dnes. Přinášet má tipy a návody, jak vylepšit domov, vycházet bude vždy ve středu, pod vedením redaktorky Moniky Binarové.

Vydavatel MF Dnes navýší středeční tištěný náklad o několik desítek tisíc (v lednu byl průměrně 259 tisíc) na 290 tisíc výtisků. Jak Médiáři řekl šéf marketingu Aleš Pýcha, MAFRA počítá, že prodaný náklad ji ve středu díky novému magazínu narostou o 10 až 15 tisíc. Středeční vydání se přitom má prodávat za (zatím) nezměněnou cenu 15 korun.

Magazín Doma Dnes má pomoci vydavateli také vydělat víc na inzerci. Doma Dnes proto bude prvním magazínem, který bude regionálně mutován. Každé druhé číslo bude vycházet v celkem pěti regionálních mutacích, mulující vždy 2 až 4 kraje:

  • jižní Čechy, západní Čechy, Karlovy Vary
  • jižní Morava, Českomoravská vrchovina
  • Praha, střední Čechy
  • severní Čechy, Liberecko, Královéhradecko, Pardubicko
  • severní Morava, střední Morava

Kýženému nárůstu nákladu se MF Dnes rozhodla pomoci mohutnou propagací v jiných typech médií.

Kampaň na podporu nového magazínu poběží v televizi Nova, televizi Prima, celoplošných i regionálních rozhlasových stanicích, na portálu iDNES.cz a v místě prodeje formou letáků. Doplní ji directmarketingové aktivity za využití sítě poskytovatele firemních stravenek Edered.

Zároveň MAFRA sahá k „redakčně programové“ spolupráci s pořadem Rada pro dnešní den nejposlouchanějšího tuzemského rádia Impuls. Každou středu by v něm měla propagovat téma aktuálního vydání Doma Dnes.

Vydavatel taky využije propagace ve formě product placementu v lifestylovém týdeníku televize Prima Jak se staví sen.

Na duben a květen MAFRA chystá víkendovou road show po velkých městech, s nabídkou předplatného Doma Dnes se speciální prémií. A novinku hodlá představit i na vybraných výstavách a veletrzích, speciální expozicí Obývací pokoj Doma Dnes.