Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Střety letních show: Farma vítězí v pondělí a v úterý, VIP Prostřeno! ve středu a ve čtvrtek

Třetí pondělí po sobě potvrdilo standardní vzorec diváckého zájmu o hlavní reality show největších komerčních televizí letos v létě. V pondělí a v úterý dávají lidé přednost Farmě na Nově, v druhé polovině týdne se přiklánějí k vaření celebrit VIP Prostřeno! na konkurenční Primě.

Včera konkrétně Farmu sledovalo 794 tisíc lidí starších patnácti let, VIP Prostřeno! pak 773 tisíc diváků. Průměrně Farmu do včerejšího dílu včetně vídá 812 tisíc lidí, při podílu na sledovanosti 23,7 %. VIP Prostřeno! dosahuje průměru 766 tisíc, s prakticky týmž podílem 23,3 %.

Farma má lehce mladší publikum než VIP Prostřeno!: polovina jejích diváků je ze skupiny 15-54 let, u pořadu Primy to je zhruba 45 %.

O nedělích Farma nesoutěží s VIP Prostřeno!, ale se socialistickým seriálem Chalupáři, z jehož popularity těžila v létě 2009 a 2010 a který teď běží na prvním programu ČT1. První neděli jej Farmou o fous porazila, další dvě vyzněly pro seriál. Ten má v průměru zatím 1 milion a 14 tisíc diváků.