Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Strv plánuje další expanzi: po LA do Brna

Česká vývojářská firma podnikající v USA chce v Brně otevřít další vývojové centrum.

V popředí Lubo Smid ze Strv, vzadu zleva vývojáři Daniel Kraus , Vladoun Musial, Jakub Vodák a Vojtěch Šťavík

V popředí Lubo Smid ze Strv, vzadu zleva vývojáři Daniel Kraus , Vladoun Musial, Jakub Vodák a Vojtěch Šťavík

Čeští vývojáři Strv, kteří se věnují vývoji mobilních a webových aplikací na americkém trhu, plánují otevřít nové studio v Brně. Vedle pražských kanceláří půjde o jejich druhé centrum v Česku, které by mělo být otevřeno v prvním čtvrtletí roku 2016. Expanzi oznámili v sobotu 15. srpna na Hackathonu v Brně (akci pro mobilní vývojáře věnované programování aplikací pro chytré hodinky) spoluzakladatelé Strv David Semerád a Lubo Smid. Strv je podle nich před finálním výběrem kancelářských prostor a startuje nábor s cílem obsadit desítky vývojářských a designérských pozic.

„Expanzi do Brna jsme zvažovali delší dobu. Brno je plné technologického talentu, který se nám nedařilo dostat do našich pražských kanceláří. Založení brněnské kanceláře je pro nás logickým krokem, a již nyní máme podepsáno několik smluv s brněnskými vývojáři,“ prohlásil Lubo Smid, spoluzakladatel a provozní ředitel Strv. Velikost kanceláří a počet zaměstnanců nyní řeší management společnosti. Předběžně se počítá s vyššími desítkami vývojářů a designérů. „V blízké době oznámíme významné posily našeho interního týmu lidských zdrojů,“ tvrdí Smid.

Rozšiřování vývojových kapacit souvisí podle druhého spoluzakladatele a výkonného ředitele Strv Semeráda s expanzí společností na americkém trhu. „Americké firmy nás považují za jedno z nejinovativnějších a nejrychlejších studií. V současnosti nevyvíjíme takřka žádné obchodní aktivity za cílem získání nových klientů. Na americkém trhu funguje šuškanda, tedy na jednu publikovanou aplikaci nám chodí další tři poptávky,“ tvrdí Semerád, který společnost řídí z amerického Los Angeles.