Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Studentská agentura PR Gang přidala e-learning

Přechod do online prostředí urychlila pandemie. S realizací pomohla produkce Filmondo.

Natáčení workshopu. Foto: PR Gang

Natáčení workshopu. Foto: PR Gang

Studentská agentura PR Gang, která spolupracuje s vysokými školami na začleňování studentů komunikačních oborů do reálných projektů, zařazuje do svých aktivit nový e-learningový program. Pravidelně během každého semestru tak budou studenti i jejich vyučující moci nově využívat streamovaných přednášek, webinářů či sérií edukativních videí. PR Gang, který je vzdělávacím projektem PR a marketingové agentury Lesensky.cz, přesunul své fungování do online prostředí okamžitě po uzavření škol. Studenti PR, marketingu či komunikace tak měli i v jarním semestru možnost pracovat na reálných projektech a dostávat zpětnou vazbu od mentorů z řad praktiků i teoretiků.

„Ve spolupráci s vysokými školami jsme všechny dohodnuté přednášky a workshopy řešili přes online komunikační platformu. Pedagogové tento krok uvítali, protože streamování odborníků z praxe obohatilo jejich výuku. Když jsme navíc viděli obrovský zájem ze strany studentů, rozhodli jsme se připravit kompletní e-learningový program a zařadit ho do našich aktivit pravidelně,“ popisuje Anna Pivodová, vedoucí projektu PR Gang.

Přechod části výuky do digitálního prostředí byl jedním z dlouhodobých plánů projektu. Díky rychlé reakci kreativní agentury Filmondo se přechod do online prostředí povedlo zrealizovat už během prvních týdnů omezených pandemií. „Díky online přednáškám a webinářům jsme mohli studenty zapojit do nejrůznějších kampaní pomáhajících v době krize. V rámci výzvy #marketingpomaha se například podíleli na vzniku reálných projektů zaměřených na šití roušek, rozvoz jídla nebo pomoc seniorům či úřadům v krizových situacích,“ doplnil Petr Lesenský, majitel agentury Lesensky.cz a zakladatel projektu.