Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

„Studentská“ agentura Storytlrs loví klienty na Kinoautomat

Nová digitální agentura vznikla jako školní projekt. Zatím dodává zavedenějším Yinachi či WeAre Productions, mezi prvními jejími klienty jsou Finlandia či Kooperativa.

Téměř kompletní tým agentury ve složení Martin Bilak, Jan Kocián, Piero Šesták, Jakub Novák a Šimon Vodrážka. Chybí jen Michal Klukan

Téměř kompletní tým agentury ve složení Martin Bilak, Jan Kocián, Piero Šesták, Jakub Novák, Šimon Vodrážka a Michal Klukan. Chybí jen Filip Látal.

Pojišťovna Kooperativa spustí 6. června kampaň v jednom z předních internetových magazínů v Česku, jehož součástí bude také interaktivní reklamní formát. Finlandia připravuje event, který rovněž zasahuje do online sféry. Na český trh se navíc chystá švédská značka hodinek, která zde bude mít také svůj e-shop. Co mají tyto zprávy společného? Na všech uvedených aktivitách spolupracuje nová digitální agentura Storytlrs, která vznikla z původně školního projektu skupiny studentů pražské Vysoké školy ekonomické a Českého vysokého učení technického. Název agentury je částečnou zkratkou z anglického storytellers, tedy vypravěči příběhů.

Agenturní tým v tuto chvíli tvoří sedm mladých tvůrců. Výkonným ředitelem je Piero Šesták, ředitelem digitální divize Šimon Vodrážka, kromě toho jde ještě o kreativního ředitele Jakuba Nováka, projektového manažera Martina Bilaka, multimediálního produkčního Michala Klukana, videoprodukčního Filipa Látala a digitálního produkčního Jana Kociána.

Agentura se zaměřuje na tvorbu interaktivních reklamních kampaní. Kromě toho nabízí digitální produkci, tvorbu webových stránek, přípravu online kampaní a správu sociálních sítí. Zatím o sobě dala nejvíc vědět vlastním propagačním interaktivním videem, v němž se objevuje její výkonný ředitel Šesták. Agentura se při tvorbě klipu inspirovala známým Kinoautomatem ze 60. let, kde mohli diváci sami rozhodovat o pokračování děje. V tomto případě rozhodují přes web o tom, co chtějí řediteli agentury provést. „Jedním kliknutím může dostat přes obličej šlehačkovým koláčem, nebo zahučet do Vltavy,“ popisuje Šimon Vodrážka.

Šéf agentury Piero Šesták ještě před zásahem

Šéf agentury Piero Šesták ještě před zásahem

 

Šéf agentury po zásahu

Šéf agentury po zásahu

Obdobný koncept hodlá agentura uplatňovat i ve svých kampaních pro komerční klienty. Příkladem by mohl být zmíněný interaktivní banner pro Kooperativu, na němž Storytlrs spolupracuje se zavedenější agenturou Yinachi. Mezi další odběratele práce Storytlrs patří produkční společnost WeAre Productions nebo agentura MPR.