Kreativní agentura PR Gang, která se pod agenturou Lesensky.cz čtvrtým rokem specializuje na zapojování studentů do reálných kampaní, připravuje během jarního semestru projekty pro Dopravní podnik města Brna či brněnský Technologický park. Vzhledem k širšímu záběru a novým zakázkám agentura posiluje tým, který kombinuje studenty s odborníky z praxe i s mentory z akademického prostředí.
Pro Dopravní podnik města Brna připravuje kreativní agentura PR Gang strategii pro spolupráci s mateřskými, základními, středními i vysokými školami. Projekt záměrně staví na konkrétních požadavcích příslušné cílové skupiny, která je studentům vzhledem k jejich věku velmi blízká. Technologický park Brno se zase rozhodl využít studentských kreativců pro vytvoření loga s tím, že se vše realizuje jako nenásilná grafická soutěž.
„Na obou zakázkách spolupracujeme i se studenty středních škol, kteří si tak mohou vyzkoušet, jak se pracuje pro velké a zajímavé klienty. Dosud jsme byli aktivní primárně na vysokých školách, krokem mezi středoškoláky se nám tedy zvyšuje záběr a přibývá práce,“ vysvětluje Anna Pivodová, vedoucí PR Gangu.
Kromě zmíněných dvou nových klientů pokračuje PR Gang letos na jaře v dlouhodobé spolupráci s nadací Forum 2000 založenou Václavem Havlem.
„Každý měsíc evidujeme zhruba dvě poptávky na pomoc s realizací PR či marketingových kampaní. Vzhledem k tomu, že pro každého klienta kombinujeme pracovní tým složený ze studentů i odborníků, museli jsme už operativu rozšířit o šest nových stážistů,“ doplnila Pivodová a připomněla čerstvé stříbro jedné ze spolupracovnic Denisy Marynčákové v soutěži Young Lions.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
