Agentura PR Gang, která čtvrtým rokem zapojuje studenty do reálných marketingových kampaní, zahajuje v říjnu už osmý semestr spolupráce s vysokými školami. Studenti brněnských komunikačních a marketingových oborů se tak i v době distanční výuky budou moci podílet na skutečných zakázkách a spolupracovat s odborníky z praxe. Myšlenka kombinující studenty s praktiky byla v PR Gangu od začátku založena na konkrétní spolupráci v rámci dílčích zakázek. Přesunu do online prostředí agentura využila k pomoci vyučujícím s distanční výukou a nabídnutí širšího spektra marketingových a PR služeb směrem k novým klientům.
„Zájem o naše služby každoročně roste, protože nápady studentů a zkušenosti odborníků jsou v dnešní době žádaným mixem. Zvláště pak, pokud se zakázky řeší rychle a na dálku. Za výhodu našeho projektu navíc považuji fakt, že s každým školním rokem přibíráme nové studenty, díky čemuž prostě nestárneme,“ vysvětluje vedoucí PR Gangu Anna Pivodová. Mezi stěžejní partnery projektu dlouhodobě patří online marketingová společnost Igloonet, odborníci na sociální sítě ze společnosti Influencer.cz, kreativci z týmu Smeczka či PR agentura Lesensky.cz, která s myšlenkou projektu před čtyřmi lety přišla.
Kromě práce pro komerční klienty rozšiřuje agentura záběr do veřejné správy, kde nově získala podporu brněnského magistrátu. „Město Brno podobné aktivity podporuje, o čemž svědčí naše postupně se rozšiřující spolupráce s PR Gangem, který je aktivní na většině brněnských vysokých škol. Projekt studenty vtahuje do reálného světa a propojuje je s místními firmami a institucemi, což považujeme v dnešní době za velmi užitečné,“ doplnil druhý náměstek brněnské primátorky Tomáš Koláčný, který nad PR Gangem převzal osobní záštitu.
Panelová diskuse o brněnské kultuře
Kromě spolupráce na reálných zakázkách nabízí PR Gang akademické sféře pravidelně také odborné přednášky či panelové diskuse. Nejbližší z nich se uskuteční v online formě v úterý 27. října na téma Brno – město studentů a kultury. Město Brno se hodlá ucházet o titul Evropského hlavního města kultury pro rok 2028. „Protože moravská metropole, kultura a studenti patří neodmyslitelně k sobě, rozhodli jsme se panelovou diskuzí na tento úmysl navázat. Spolu s odborníky a studenty si povíme, proč je právě Brno tím nejlepším kandidátem. Věříme, že diskutéři jako Jan Vlachynský, zástupce gastronomické kultury, či Lukáš Stara, výrazná osobnost brněnské hudební scény, studenty nadchnou natolik, že si panelovou diskuzi užijí i přes distanční formu,“ podotkla Anna Pivodová.
Do aktivit vzdělávacího projektu PR Gangu se od roku 2017 zapojilo na tisíc studentů brněnských vysokých škol. Cílem projektu je zprostředkovat jim konkrétní zkušenosti z praxe a možnost vyzkoušet si práci pro reálné klienty. V rámci PR Gangu si už studenti otestovali své schopnosti na úkolech pro více než 20 firem. Do projektu se zapojily IBM, Notino, Kiwi.com či Aqualand Moravia nebo instituce jako Moravská galerie, Filharmonie Brno, Hospodářská komora či Magistrát města Brna.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
