Kromě nového loga České televize a všech jejích kanálů se od letošního září má na obrazovce v upoutávkách a další grafice objevovat také nové písmo TV Sans Screen. Stejně jako nová loga je pro ČT vytvořilo studio Najbrt.
Písmo je vytvořeno ve dvou verzích Screen a Print - pro obrazovku a pro tiskové účely - a má je doprovodit „speciální sada piktogramů využitelných v informační grafice“.

V čem se média mohou přiblížit labelům
Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Poslechněte si podcast Médiáře
„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Patnáctka finalistů na pět míst v radě
Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Startuje CME Content Academy
Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Vybíráme ze spotřebního koše