Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Studničková ve vedení O2 jako „šéfka objevování“

Po marketingu slovenské pobočky telekomunikačního operátora přebírá Jana Studničková směřování a pozicování značky O2 na českém trhu.

Jana Studničková

Jana Studničková

Dosavadní ředitelka marketingu O2 Slovakia Jana Studničková přichází ze slovenské pobočky telekomunikačního operátora O2 skupiny PPF do českého ústředí. Byla jmenována do pozice chief discovery officer. Jako taková by se měla věnovat rozvoji positioningu O2, přinášet změny v rámci značky; nový přístup firma označuje jako Objevování (Discover). Zároveň povede divizi komunikace a brand managementu se zodpovědností za marketingovou komunikaci a značku O2, sponzoring & CSR, interní a externí komunikaci a také za Nadaci O2.

Pozice marketingového ředitele O2 Ondřeje Křivky se podle mluvčího firmy Martina Žabky nijak nemění. „Zůstává na své stávající pozici, má stejné kompetence, jen jeho novou šéfovou je Jana,“ přiblížil Médiáři.

Studničková byla v roce 2013 v týmu, který pod značkami PPF Mobile Services a Revolution Mobile připravoval projekt čtvrtého operátora pro český trh. Předtím pro PPF dělala na konsolidaci v Sazce. Známa je i ze svého působení pro MobilKom, respektive značku U:fon. V minulosti působila taky ve skupině Penta.