Novou ředitelkou marketingové divize úvěrové společnosti Home Credit, spadající pod finanční skupinu PPF, je Jana Studničková. Ve funkci vystřídala Daniela Šturma, který z Home Creditu po necelých dvou letech odešel. Studničková do loňska dělala v rámci PPF pro operátora O2. Na jaře 2015 se přesouvala ze Slovenska do Česka, po měsíci z firmy odešla. Předtím v PPF dělala marketing Sazky, v minulosti pracovala ve skupině Penta Investments.
V Home Creditu teď bude v Česku i na Slovensku zodpovídat za marketingovou komunikaci, řízení zákaznické zkušenosti a online aktivity. Přebírá také vedení projektu repositioningu, jehož cílem je zlepšit vnímání značky Home Credit a inovovat. Soustředí se přitom zejména na online. Připomeňme, že Home Credit loni prostřednictvím startupu Zonky spustil online platformu pro půjčky mezi fyzickými osobami.
S týmem bude Studničková zodpovídat i za podznačky Home Creditu - konkrétně Japonskou půjčku, Tesco finanční služby či O2 Extra kartu.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
