V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Subaru: Ještěd

Autmobilka Subaru a agentura Attention!Media uvedli crossmediální promo koncept: závod dvou identických vozů Subaru Forester na vrchol Ještědu.

Rally jezdce Vojtěcha Štajfa čekalo 5,2 km po silnici, dakarský specialista Aleš Loprais vyrazil na 2,8 km dlouhou trasu po ještědské sjezdovce a lesem. Na www.subaru.cz/jested mohli soutěžící sledovat úvodní část závodu, tipovat vítěze a jeho čas v cíli.

Na webu je video, zachycující sestřih a výsledek tohoto unikátního závodu, a také bonus: záběry celého závodu z pohledu 7 Go Pro kamer umístěných na obou vozech.

„Tato prodejní kampaň na model Forester běžela ve dvou rovinách - v rozhlase jsme komunikovali produktovou nabídku s pojištěním zdarma. A virální kampaň v kombinaci celebrity eventu, radiové komunikace a online zase kladla důraz na unikátní vlastnosti vozů Subaru (pohon 4x4 Symmetrical AWD, auto pro terén i silnici),“ přiblížil Zdeněk Zikmund, Marketing & Sales Director Subaru ČR.

Od prezentace nápadu k natáčení na Ještědu se všemi povoleními uplynul týden.