Subscribe exkluzivně zastupuje šest influencerů

Novými v portfoliu jsou TMBK, Pemik, Lukáš Vácha, TechArena, Jakub Destro a MenT’s Live.

Real Talk

Jedním z agenturou zastupovaných kanálů je talk show Real Talk

Agentura Subscribe Marcely Rauchové, která zastupuje tvůrce digitálního obsahu a pomáhá značkám s plánováním a realizací obsahových kampaní, v prosinci podepsala smlouvy se šesti influencery o výhradním zastupování. Jde o karikaturistu Tomáše Břínka alias TMBK, český autorský facebookový profil Pemik, fotbalistu Sparty Praha Lukáše Váchu, technologický kanál TechArena, youtubera Jakuba Destro a největší český auto-moto kanál MenT’s Live. Tyto profily pokrývají dohromady téměř 2,5 milionu fanoušků na všech sociálních sítích. Stejně jako dalším známým tvářím českých sociálních sítí jim agentura zajistí kompletní servis včetně vyhledávání obchodních a uměleckých příležitostí. Aktuální akvizice jsou výsledkem víc než ročních rozhovorů s tvůrci.

Vedle toho agentura navázala úzkou spolupráci i s kanálem talk show Real Talk a se slovenským gamerem Asimisterem, kterého zařadila do programu Facebook Gaming. Ten Subscribe v Česku exkluzivně spravuje pro společnost Facebook. Agentura už déle zastupuje desítku dalších tvůrců, včetně největšího českého youtubera s přezdívkou MenT, kterého napříč online platformami sleduje 2,5 milionu uživatelů, nebo Báry Votíkové, české fotbalové reprezentantky a hráčky Slavie Praha. Celkový počet sledujících všech kanálů zastupovaných agenturou tím přesáhl devět milionů uživatelů.

„Spolupracujeme s kompletně celou českou online scénou, ale zastupované kanály si pečlivě vybíráme. Volíme tvůrce s nepopiratelným talentem, slibným potenciálem a pokorou k divákům i klientům,“ prohlásil kreativní ředitel agentury Subscribe Tomáš Ali Zvelebil, který se dlouhodobě věnuje vyhledávání nových online tváří. „V příštím roce chceme Subscribe ještě víc etablovat jako prémiovou digital talent and content agenturu, která klientům pomůže zvolit správnou strategii, vybrat vhodné osobnosti, nastavit hravé, ale funkční mechanismy kampaně a celou věc bezbolestně vyprodukovat. K tomu potřebujeme navázat velmi úzký vztah s těmi nejlepšími tvůrci na trhu,” vysvětluje Zvelebil.