Se začátkem roku uzavřela agentura WeDigital Andrey Hurychové spolupráce s novými klienty. Pro Sunar chystá kompletní strategii influencer marketingu, domlouvá dlouhodobé spolupráce na propagaci značky u matek influencerek a stará se o český i slovenský Instagram značky. I Pilsner Urquell se rozhodl využívat influencerů pro posílení značky a spolupráci s WeDigital začíná workshopem pro výčepní. Bonami si u WeDigital objednalo dlouhodobou komunikaci značky ve spojení s influencery. Agentura pro ně vyhledává ty, se kterými by se značka měla spojit i vymýšlí obsah, který bude pro obě strany zajímavý a přínosný.
„Pracujeme na tom, aby české firmy věděly, jaké spolupráce mají po influencerech chtít a jaké nikoliv. Všechny spolupráce, které jsme začátkem roku domluvili, jsou dlouhodobé. Naší rolí je najít influencery, kteří se s hodnotami značky ztotožní a kterým se podaří obsah značek zapojit do svých plánů a oslovit jím své publikum,“ komentuje majitelka agentury Hurychová.
Vedle nových spoluprací WeDigital obhájila několik loňských. Letos opět bude dělat pro festival Rock for People či kosmetiku Avon. Dál pracuje i pro značku Frisco z portfolia Plzeňského Prazdroje, aktuálně na launchi nové příchutě tohoto cideru. Spolupracuje přitom s agenturou Triad, a to v oblasti sociálních sítí.