Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Super poster ovládl reklamní firmu Teploměry

Plochy společnosti Teploměry zahrnují reklamní panel i informační část s údaji o aktiuální teplotě

Plochy společnosti Teploměry zahrnují reklamní panel i informační část s údaji o aktiuální teplotě

Super poster, mediální firma se zaměřením na exkluzivní štítové plochy, takzvané superpostery, odkoupila 80 % ve společnosti Teploměry, která vlastní a provozuje největší celostátní síť CLV na čerpacích stanicích. Zbylých 20 % si ponechává její dosavadní vlastník Václav Chmelař. Firmu Super poster vlastní Josef Soušek (patří mu 75 %) s Romanem Novákem (25 %). Cena nebyla zveřejněna. Napevno umístěných stojanů, které spravuje firma Teploměry, je momentálně 230. Nacházejí se hlavně na stanicích MOL, ÖMV, Benzina či Shell. Kromě podsvícených reklamních vitrín o rozměrech 156 na 200 centimetrů zahrnují informační panel ukazující teplotu a čas.

„V dalším období se zaměříme na rozvoj této sítě při zachování vysoké kvality umístění ploch. Čerpací stanice v současné době prochází výraznou proměnou, jejich cílem je nabídnout návštěvníkům širší spektrum produktů – nabídky denních potravin, občerstvení, léků či doručování zásilek e-shopů - a tedy přimět řidiče a jejich posádku k větší útratě a době strávené na čerpací stanici. Tento trend chceme využít a vybudovat silnou síť CLV ploch se zaměřením na řidiče a jejich spolucestující,“ uvedl Josef Soušek.

Na rozvoji zmíněné sítě i zajištění obchodního servisu se má podílet především tým zaměstnanců Super poster.