
Rodinná firma Spak byla založena roku 1935 v Rakousku Fritzem Spakem. V současnosti ji vedou jeho syn Hans Peter Spak a vnuk Peter Spak. Zakládá si na dlouholeté tradici, kvalitních surovinách a originálních recepturách, které předává z generace na generaci. Velký důraz Spak klade i na výzkum a vývoj inovací, jako první tak přichází s originálními řešeními nových produktů, jako je například veganská majonéza a tatarská omáčka či bio výrobky. Z kečupů vyráběných v Česku jsou kečupy Spak nejprodávanější na českém trhu. Na snímku závod v Sušici. Foto: Spak
Agentura Surikata PR pečuje o nového klienta. Od letošního února komunikačně zastřešuje produktové PR a obsahovou strategii rakousko-české potravinářské společnosti Spak. Výrobce ochucovadel – kečupů, majonéz či nejrůznějších druhů dresinků – chce značku a její novinky na trhu přiblížit širší veřejnosti a mladší cílové skupině.
Od nové marketingové strategie si Spak slibuje zajímavější obsah na sociálních sítích a posílení komunikace na všech úrovních. „Změnu PR agentury bereme jako nový impuls. Bohaté klientské portfolio Surikaty PR je pro nás zárukou, že společně zvýšíme povědomí o značce a jejich novinkách a současně přitáhneme pozornost mladší cílové skupiny,“ říká Michal Neškera, sales director Spaku.
Na budování obchodní značky Spak spolupracuje Surikata PR s agenturou Yashica, která má na starosti navazující marketingové aktivity, kompletní nadlinkovou komunikaci či netradiční outdoorovou prezentaci na pořádaných eventech. „Novou marketingovou strategii naplňujeme atraktivnějším obsahem. Na úvod spolupráce jsme zrealizovali velké produktové focení a natáčení, což se promítne v oblasti PR i na sociálních sítích. A v symbióze s Yashicou obsáhneme veškeré komunikační kanály,“ podotýká Martin Šemík, jednatel Surikata PR.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
