Surikata PR pracuje pro GeneSpector Innovations

Agentura zajišťuje komunikaci medicínské firmy, která vznikla na půdě Univerzity Karlovy.

Agentura Surikata PR rozšířila portfolio svých klientů o českou společnost GeneSpector Innovations. Od května má na starosti strategické plánování a PR komunikaci zahrnující jak korporátní, tak produktová témata. Obsahově přispívá i na jejich oficiální profily na sociální sítích.

GeneSpector Innovations se věnuje výzkumu, rozvoji a monetizaci českých patentů v oboru medicínské diagnostiky. Jde o takzvaný spin-off, který vznikl na půdě Univerzity Karlovy. Ta je v zastoupení dodnes jedním ze tří společníků. Stěžejní myšlenkou pro vznik byla podpora a rozvoj české vědy a rozvoj patentů a vynálezů, které mají potenciál globálně zdokonalit vybrané diagnostické postupy.

„V komunikaci jsme si vytyčili několik strategických cílů. Informujeme o nově vzniklém startupu co nejširší veřejnost včetně všech relevantních odborných skupin, což klientovi zajišťuje zájem nejen původců nových patentů, ale i případných investorů. Prostřednictvím PR i sociálních sítí ale také informujeme a edukujeme širokou veřejnost, což by do budoucna mohlo přinést i zapojení některých čtenářů nebo diváků do studií, které se mohou týkat právě jejich zdravotních komplikací,“ popisuje Martin Šemík, majitel agentury Surikata PR.

Surikata PR funguje na českém trhu čtyři roky, má osmičlenný tým interních odborníků. Pracuje pro Fashion Arena Prague Outlet, značku francouzské kosmetiky Sisley Paris, tuzemského poskytovatele callcenter Conectartsíti optik OpticLab. Nově zastupuje technologický startup Coworkers.ai, nadnárodní společnost osobní péče Kimberly-Clark nebo výstavní a koncertní prostor Atrium na Žižkově.