Surikata PR pracuje pro síť optik OpticLab

Agentura pro klienta dělá od července, řeší media relations, produktové a korporátní PR.

OpticLab v pražském Florentinu

Jedna ze tří pražských poboček sítě OpticLab se nachází ve Florentinu

OpticLab, síť tuzemských obchodů se slunečními brýlemi a oční optikou, si jako dodavatele služeb public relations vybrala pražskou agenturu Surikata PR. Spolupráce odstartovala 1. června a jejím předmětem je komunikační podpora zahrnující media relations, produktové a korporátní PR. OpticLab má tři kamenné pobočky v centru Prahy. Nejnovější z nich, na Náměstí Republiky, se specializuje na sportovní sortiment.

„Komunikaci budeme orientovat především produktově, protože chceme zákazníkům demonstrovat celou šíři sortimentu od kontaktních čoček, přes obruby dioptrických brýlí ve všech cenových kategoriích, po sluneční brýle volnočasové i sportovní. Nebudeme opomíjet ale ani témata korporátní,“ uvedl Martin Šemík, majitel Surikata PR.

Agentura působí na trhu třetí rok a do jejího portfolia klientů se dál řadí Fashion Arena Prague Outlet, francouzská kosmetika Sisley Paris či tuzemský poskytovatel služeb call center Conectart.