Kreativní ředitelka Young & Rubicam Prague Tereza Svěráková byla jmenována i členkou světového kreativního boardu síťové agentury Young & Rubicam. Stává se tak spoluzodpovědnou za kreativní výstupy této agentury v celosvětovém měřítku. V tomto roce jde v rámci Young & Rubicam už o druhé povýšení „člověka z Prahy“ do vrcholné mezinárodní kreativní funkce poté, co se v lednu 2016 stal kreativní ředitel Young & Rubicam pro střední a východní Evropu Jaime Mandelbaum novým evropským chief creative officerem sítě.
„Očekávám víc práce, hodně cestování, ale především možnost naučit se spoustu nových věcí od kolegů, kteří toho dokázali nepoměrně víc než já. Beru ta zároveň jako dobrou zprávu pro Čechy, protože jak je vidět, být z malé země, kde má obor minimální tradici a renomé, neznamená smířit se s jízdou na konci pelotonu,“ uvedla ke svému jmenování Tereza Svěráková.
Česká pobočka Young & Rubicam patří v posledních letech na českém trhu mezi agentury přivážející nejvíc ocenění z mezinárodních kreativních soutěží. Jen v letošním roce získala sedm lvů (dva stříbrné a pět bronzových) na mezinárodním festivalu reklamy Cannes Lions, čímž výraznou měrou přispěla k zatím největšímu historickému úspěchu české reklamy na tomto festivalu. Dále si přivezla Grand Prix, dvě zlata a dvě stříbra ze slovinského mezinárodního reklamního festivalu Golden Drum. A v tomto týdnu ohlásila zisk zlata a stříbra z London International Awards. Na všech soutěžích bodovala zejména se svými kampaněmi pro Úřad Vysokého komisaře OSN pro uprchlíky a pro časopis Forbes.
Svěráková působí ve funkci výkonné kreativní ředitelky agentury Young & Rubicam od roku 2015. Předtím vedla osm let kreativní tvorbu pražské pobočky agentury Leagas Delaney, která byla dlouhodobě hlavní kreativní agenturou Škody Auto. Svou kariéru zahájila v 90. letech v agentuře McCann Erickson Prague, v roce 2003 nastoupila do agentury DDB Prague. Je držitelkou ocenění Zlatý ohníček za dlouhodobý přínos české reklamě.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
