Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Svět se zbláznil, držte se Bernarda

Přál bych si – v nadsázce - malou změnu v Norově plánu. Měl si to celé připravit dřív a někde jinde.

Nor, kterému nikdo nemůže přijít na jméno, vraždil. Psychopat, nebo šílenec? Ignorovat, nebo diskutovat? O tom všem se právě – paradoxně - vedou sáhodlouhé diskuze.

Co dodat v mém Reklamním bloku? Přál bych si – v nadsázce - malou změnu v jeho plánu. Měl si to celé připravit o trochu dřív a někde jinde. Třeba na výletním parníku Bulgaria.

Musíme si zvyknout, že se čas od času najde někdo, kdo nesdílí naší představu o spokojeném životě (byť na farmě s přepychovou zásobou hnojiva), včetně extrémně vyhraněných jedinců, sekt a skupin. A bude hůř.

Jsem zvědavý, co na to všechno řekne v některé své další post-benettonovské společenské satiře pan Bernard. Ve skrytu duše doufám, že nic.

Toscani to svého času (a s odstupem času) dělával docela dobře.

Toscani

Tohle je ten plakát, která mi připomíná Klenoty s hřešící jeptiškou.

Toscani

Toscani

V jedné z posledních sérií se věnoval Toscani i domácímu násilí.

Toscani

Podívejme se raději na jedno reklamní video, které nás udržuje v domnění, že je svět ještě v naprostém pořádku.

Jistě největší pozdvižení i zklamání u fanoušků vzbudil nový Old Spice Guy.

Give us a black guy!, křičí všichni v diskusích a nehledě na kvalitu nové série, obchod vzkvétá. Zatím. Sympatie bych z obchodního hlediska nepodceňoval. On-line diskuse není všechno.

Mimochodem vrah měl na sobě cestou k soudu polo triko Lacoste.

To nic, to já jen tak, kdyby třeba došla témata do diskuse.