Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Svět sportu prodává 9.500 kusů

Dvouměsíčník bývalého šéfredaktora Pelotonu vychází právě rok.

Vydavatel a šéfredaktor Martin Záruba (vpravo) s košíkářem Jiřím Welschem

Vydavatel a šéfredaktor Světa sportu Martin Záruba (vpravo) s košíkářem Jiřím Welschem

Lifestylový sportovní dvouměsíčník Svět sportu prodává po roce existence zhruba 9.500 výtisků, z tištěného nákladu 18.000 kusů. Jen zhruba 250 kusů se prodá formou předplatného, ostatní je volný prodej. Médiáři to sdělil šéfredaktor Martin Záruba, časopisu, jenž vydává ve firmě z Kozích Hor 1. Kozohorská, kterou vlastní (ze 70 %) společně s grafikem titulu Radkem Kuklíkem (ten má 30 %).

Titul vychází od června 2013, prodává se za 79 Kč, předplatné jednoho čísla přes SMS je za 65 Kč, roční abonmá za 390 Kč. V Česku ho Mediaprint Kapa Pressegrosso, nově na Slovensku LK Permanent. Živ je hlavně z reklamy.

Bývalý redaktor Sportu, Lidových novin a šest let šéfredaktor cyklistického Pelotonu Záruba o svém magazínu mluví jako o “sportovním National Geographic“. Staví jej na kvalitní publicistice a fotografiích agentury Reuters a Majky Votavové a Vojtěcha Reslera z RVV Studia.

Netiskne výsledky ani statistiky, jde cestou obsáhlých rozhovorů, větších reportáží a kauz, přidává profily sportovců. Texty mu jako externisté dodávají někdejší kolegové z Mafry Barbora Žehanová, Tomáš Macek, Martina Kučerová, dále Matěj Tomíček, Viktor Krus, Miroslav Fleišman či třeba Michal Petrák z internetové televize deníku Sport.

Titulní strana aktuálního vydání Světa sportu. Kliknutím zvětšíte

Titulní strana aktuálního vydání Světa sportu. Kliknutím zvětšíte