Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Svoboda a Otradovec založili produkci Toaster Pictures

Digitální obsah - video, foto, weby či aplikace - chtějí dodávat hlavně reklamním a digitálním agenturám v Česku a na Slovensku.

Tomáš Otradovec a Petr Svoboda

Tomáš Otradovec a Petr Svoboda

Na český trh vstupuje filmová a digitální produkce pohyblivých i statických obrazů Toaster Pictures. Stejnojmennou pražskou firmu vlastní Petr Svoboda a Tomáš Otradovec. Svoboda dělal producenta v agentuře DDB či Milk and Honey Films, Otradovec býval kreativním ředitelem v Kaspenu, pak v McCann Erickson či ve vlastním Uncle.

Logo Toaster Pictures

Logo Toaster Pictures

Dohromady je svedlo „hobby v podobě společné firmy Productify prodávající mobilní byznysové aplikace na americkém App Store a sdílené názory na stav produkce v české reklamě“.

Ve společné firmě teď také zastupují režiséry a fotografy. Mezi režiséry jsou Filip Racek, Lukáš Veverka, Matěj Šámal, Štěpán Vodrážka, Vladimír Jedlička či Slávek Horák, mezi fotografy třeba Lukáš Havlena. Otradovec jim dělá kreativní supervizi, Svoboda funguje jako výkonný producent. K ruce mají dvě produkční manažerky Danielu Peřinovou a Lenku Szirotnou.

Toaster nabízí výrobu televizních spotů i kinospotů, pořadů, internetových klipů, dokumentů, pořadů, videobannery, webové stránky i mobilní aplikace. Dodávat chce především reklamním a digitálním agenturám v Česku a na Slovensku. „Specializujeme se na digitální obsah. Umíme produkovat s přidanou hodnotou i projekty, které byly dřív označovány za ‚low budget‘, během pěti posledních let se z nich ovšem staly ‚average budget‘ projekty,“ uvádějí tvůrci.

„Během pár měsíců chceme nabídnout na našem trhu úplně novou komplexní a chybějící službu s vlastním IT systémem, kterou ocení především agentury bojující o mezinárodní ocenění na světových festivalech,“ slibují.