Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Svoboda, Hacker a Bendáková uvádějí sérii seminářů o marketingu v sociálních sítích

Médiář.cz akce podporuje jako mediální partner.

Organizátoři loňského Social Marketers Summitu, konference zaměřené čistě na sociální média, letos navazují cyklem seminářů zaměřených na marketing v sociálních médiích. První akce z cyklu Social Marketers Seminars se koná tento čtvrtek 24. února od 14.45 a věnovat se bude organizaci soutěží online.

V průběhu celkem sedmi seminářů chtějí Jakub Svoboda z Tyinternety.cz, Pavel Hacker a Andrea Bendáková dát důraz rovněž na marketing v komunitním prostředí, ale vždy v širším kontextu: kromě detailů práce s jednotlivými kanály také na strategické využití v marketingu, legislativní otázky, nastavení, měření a vyhodnocování cílů či zapojení do celkové komunikační strategie firmy.

Organizátoři věří, že většina témat by měla být atraktivní pro zadavatele, marketingové komunikační agentury i specialisty na sociální média.

Aktuální téma soutěží online

  • z legislativního pohledu rozebere Václav Schovánek z AK Schovánek.
  • Prostředí Facebooku a jeho obsáhlým obchodním podmínkám se bude věnovat Pavel Prouza z Brandz Friendz.
  • Tradičnější nástroj organizace online soutěží, mikrostránky, budou hlavním tématem prezentace majitele agentury SYMBIO Roberta Haase.

Následuje diskuse s publikem.

Akce proběhne to v čerstvě zrekonstruovaném kině Atlas na pražské Florenci, poté následuje občerstvení a afterparty.

Propozice a registrace na http://www.socialseminars.cz/souteze-online/.

Cyklus Social Marketers Seminars vzniká za podpory hlavního partnera Nokia Czech Republic a partnerů Brandz Friendz, Nydrle.Digital a Falanxia. Mediálními partnery jsou server Médiář.cz a deník E15.