Svých 15 let si H1.cz připomíná s novými klienty

Digitální agentura nově pracuje pro Budějovický Budvar, EMP, Dreamland a Colognia Press.

V letošním roce, na jehož sklonku si připomíná 15 let své existence, získala digitální agentura H1.cz, součást skupiny GroupM, čtyři další klienty. Během podzimu se jimi staly národní pivovar Budějovický Budvar, evropský e-shop s hudebním, filmovým a herním merchandisingem EMP, producent součástek pro průmyslovou automatizovanou výrobu Dreamland a tuzemská tiskárna etiket Colognia Press.

Pro Budějovický Budvar pracuje „Hájednička“ na jeho zviditelnění ve vyhledávání. Stará se o kampaně na sociálních sítích i o brandové PPC kampaně ve vyhledávání. Připravila analýzy SEO pro optimalizaci organického vyhledávání a strategii práce s obsahem na základě analýzy klíčových slov a hlubšího vhledu do chování cílové skupiny na internetu. „Budvaru pomáháme také s analytikou, včetně rozhodnutí, jaké cíle sledovat, abychom mohli efektivitu marketingových aktivit správně vyhodnocovat,“ uvádí Štěpán Tomíček, client service unit leader H1.cz.

Internetový obchod EMP působí na 11 evropských trzích a H1.cz se primárně stará o placené kampaně v Google Ads a Skliku v Česku a na Slovensku. „Fanouškovská základna zejména u seriálů a filmů teď s ohledem na současnou situaci vytrvale roste, což pro EMP představuje obrovský potenciál, který mu pomáháme využít. Do kampaní jsme zapojili automatizaci, spustili jsme brandové kampaně pro rozšíření povědomí o značce, takže klient byl v obchodně exponovaném předvánočním období víc vidět. Vedle kampaní PPC připravujeme analýzy, jak zapracovat na technické optimalizaci webu a jaký obsah doplnit na web, abychom v příštím roce ještě víc podpořili výkon kampaní i e-shopu jako takového,“ vysvětluje Jan Krůza, account manager H1.cz.

Pro firmu Dreamland, která do celého světa prodává součástky pro průmyslovou automatizovanou výrobu, připravuje agentura komplexní strategii využití online marketingových aktivit, které mají za cíl zlepšit její pozice ve vyhledávání a zvýšit počet poptávek v Česku i v zahraničí. „Začali jsme úpravami na webu, který bylo třeba na spuštění větších kampaní připravit, zpracovali jsme analýzu klíčových slov pro lepší poznání cílové skupiny. Teď se už plně věnujeme optimalizaci kampaní v Google Ads, Skliku a Bingu,“ přiblížil Marek Černý, business consultant H1.cz.

Tiskárna etiket Colognia Press právě rozjíždí nový prodejní kanál Coolcan. Jedná se o prodej personifikovaných plechovek piva nebo energy drinků, jejichž vzhled si může zákazník v editoru na webových stránkách sám nadesignovat podle vlastních představ. „Hájednička“ je v celém projektu partnerem pro online marketingovou strategii s důrazem na sociální sítě včetně placené propagace: „Pro klienta jsme zpracovali onpage audit webu, abychom mj. podchytili technické potíže, které by nás omezovaly při optimalizaci kampaní, a nastavili jsme Googla Analytics a Google Tag Manager, abychom tyto kampaně mohli správně vyhodnocovat a optimalizovat na základě opravdu relevantních dat. Do kampaní se spolu s klientem chystáme v příštím roce zapojit influencery.“