Digitální agentura Swimming Pool přijala čtyři nové zaměstnance. Do týmu zaměřeného na obsah nastoupila jako manažerka sociálních médií Květka Kolářová, která bude mimo jiné sledovat nové trendy v této oblasti. V kreativním oddělení začal působit Mark Long jako digital creative a chief editor. Jako digitální designérka a ilustrátorka nastoupila do Swimming Pool Chloé Sova a jako copywriter a ideamaker Filip Škaloud.
Kolářová má zkušenosti ze startupů, event marketingu či PR. Kromě toho působila v zahraničí, konkrétně v Amsterdamu jako designérka a textařka startupu se zaměřením na cestování.
Škaloud zahájil kariéru jako juniorní copywriter v agentuře Sun Marketing. Potom se přestěhoval do Amsterdamu, kde pracoval pro nizozemský startup v oblasti online a digitálního copywritingu. Před příchodem do Swimming Pool pracoval pro JWT Praha.
Sova se specializuje na webdesign i další oblasti grafického designu. Hned po ukončení studia se odstěhovala z Francie do Prahy, kde začala rozvíjet svoji kariéru.
Long pracoval několik let pro pražskou pobočku Young & Rubicam jako kreativec a producent. Předtím, než se přistěhoval do Prahy, spolupracoval s designérem Ignem Maurerem v New Yorku. Natáčel několik sezon Mercedes-Benz New York Fashion Weeku jak v New Yorku, tak v Praze.