Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Swimming Pool vyhrál tendr dovozce vín Tarapaca

Tarapaca

Tarapaca

Mezinárodní vinařství Tarapaca si vybralo pražskou digitální agenturu Swimming Pool, aby se následující tři roky starala o její nadlinkové i podlinkové aktivity v Česku. Převezme i internetové kampaně včetně těch na sociálních sítích, přičemž hlavní důraz bude kladen právě na online prodej.

Tendr vypsala firma Vinicola Karla Průši, výhradní dovozce vín Tarapaca do Česka, na podzim. Zúčastnily se ho tři agentury. “Jenom Swimming Pool pochopil skutečnou podstatu identity Tarapaca,” zhodnotil Přemysl Průša, jednatel firmy Vinicola. Vinařství dosud s žádnou agenturou nespolupracovalo.

Agentura Swimming Pool vznikla v roce 2015, dělala či dělá pro značky Baťa, Total Group, Bayer či Danone a kromě pražské centrály má pobočku v Londýně.