Tendr značky německé přírodní kosmetiky Kneipp výrobce a distributora Hartmann-Rico na digitální komunikaci pro český trh vyhrála agentura Symbio Digital. Podle brand manažerky Kneippu Jany Brychtové rozhodl „strategický pohled na fungování digitálního ekosystému“. V první fázi komunikace se Symbio zaměří na zvýšení povědomí o značce, a to intenzivně na Facebooku v posledním čtvrtletí letošního roku.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval