Do kreativního oddělení agentury Symbio Digital nastupují Kristýna Cupa Štěpánková a Václav Kuba.
Štěpánková přichází z agentury Wunderman, kde pracovala jako digital concept maker, předtím na podobné pozici působila i v agentuře Dark Side. Připravovala kampaně pro značky jako CK Fischer, Lentilky, Heineken a Philips, digitální strategii pro KFC nebo program společenské odpovědnosti značky Era ze skupiny KBC. V roce 2014 získala ocenění Young Lions v kategorii Cyber a reprezentovala Česko přímo v soutěži nejlepších mladých kreativců v Cannes. Její příchod je podle zástupců Symbia „vedlejším efektem“ accountské kampaně Chci do Symbia, díky níž už agentura získala Petra Šupolíka a Báru Ripplovou.
Kuba dřív spolupracoval čtyři roky s Českou televizí (ČT), kde působil jako týmový koordinátor pro korporátní web ČT a byl součástí týmu, který zajišťoval obsah pro webové stránky pořadů a pro sociální sítě ČT. Mimo jiné měl na starosti online komunikaci sedmé řady populární taneční soutěže StarDance. I v Symbiu bude mít na starosti především tvorbu obsahu pro stávající klienty – Fernet Stock, Českou národní banku nebo pro Sazku.
„Posilovat kreativní oddělení jsme neměli úplně v plánu, ale přesvědčili nás. Nepochybuji, že jejich příchod do Symbia se nám bohatě vyplatí,“ tvrdí Libor Šimon, jeden ze spolumajitelů agentury.